Thursday 29 January 2015

NADIA & ROSS - engagement party, Glasgow

17th of January it was a very special evening for Nadia and Ross who had their engagement party and for me. I moved to a different, completely new location and have been worried so so sooo much about my future photography 'career' over here. Now I can say only one thing - I'm starting to love that city, people who live here and my clients. Scotland is amazing, beauty and friendly and I'm not worried anymore - I'm excited about discovering that land! People makes Glasgow!
Back to the topic - also I love that pictures! Why? Becouse expectations of Nadia were the same as mine favourite style of photography. She asked me to capture moments, emotions in a candid way. Check out if it's working! I think it's much better than posing ;) 
I will repeat the same as I wrote previously on my FB fanpage about that evening: 'I love my job!!! I love to meet amazing people!!! It was so fun and candid evening and it was so great to be part of it - thank you Nadia, Ross and Jessica'. Hope we'll be able to meet soon!

- - - 


17 stycznia był to bardzo wyjątkowy wieczór dla Nadii i Rossa, którzy mieli swoje zaręczynowe przyjęcie oraz... dla mnie. Przeprowadziłam się w inne, zupełnie dla mnie nowe miejsce i byłam totalnie przerażona tym, jak się dalej rozwinie moja fotograficzna "kariera" tu na miejscu. Teraz, po ponad miesiącu mogę powiedzieć tylko jedno - zaczynam kochać to miasto, ludzi którzy tu mieszkają i moich klientów. Szkocja jest zdumiewająca, piękna i przyjazna, a ja się już nie martwię, po prostu nie mogę się doczekać odkrywania tego kraju! To ludzie tworzą Glasgow!
Wracając do tematu - zakochana jestem także w tych zdjęciach (nieskromnie prawda ;)) Dlaczego? Ponieważ oczekiwania Nadii były zgodne z tym jaki styl fotografii podoba mi się najbardziej. Poprosiła mnie o to, abym łapała momenty i emocje oraz nastrój. Sprawdźcie czy mi się udało ;) Osobiście uważam, że chyba tak... a przynajmniej... lepsze to niż pozowane, sztywne kadry ;)
Na koniec napiszę jeszcze to, co już raz napisałam na moim fanpage'u FB o tym wieczorze: "Kocham swoją pracę!!! uwielbiam spotykać niesamowitych ludzi!!! To był zabawny i nastrojowy wieczór  i cudownie było móc być jego częścią - dziękuję Wam Nadio, Rossie i Jessico!" Mam nadzię, że się wkrótce spotkamy!

Emotik













































































































































































And Nadia and ME ;P



No comments:

Post a Comment